Programy dla firm - InsERT

Subiekt GT - rozwiązania partnerskie

Nowoczesny, intuicyjny system obsługi sprzedaży i magazynów.

Nie możesz znaleźć dodatkowego rozwiązania? Skontaktuj się z nami, a wyszukamy najlepsze oferty dla Ciebie
tel. 71 78 76 110,e-mail: sprzedaz@insert.com.pl

eSale3: Nowoczesna mobilna firma

eSale3 to kompleksowy system wspomagania pracy przedstawicieli handlowych oraz magazynu przy wy- korzystaniu urządzeń mobilnych (smartfonów i table- tów) z systemem Android. Realizuje wszystkie potrzeby związane z presellingiem (zamówienia mobilne), van- sellingiem (sprzedaż mobilna), windykacją (kasa) oraz obsługą magazynu. Pełna informacja.

Cena (z wdrożeniem): System centralny (Windows) – 1800 zł / firma (oddział), System mobilny (Android) – od 650 zł / urządzenie
Wymagania: Subiekt nexo PRO, Sfera dla Subiekta GT, Android 5.0 lub nowszy

inMobilus

inMobilus to zbudowany modułowo system sprzedaży mobilnej. Dzięki możliwości pracy offline i online, inMobilus w połączeniu z oprogramowaniem do prowadzenia sprzedaży staje się głównym narzędziem w codziennej pracy terenowych przedstawicieli handlowych. Pełna informacja.

1500 zł – Serwer licencji (obligatoryjny – licencja na podmiot), 1099 zł – Preselling (licencja na jedno urządzenie)
Wymagania: Aktualna wersja Subiekta nexo/GT, Android od 4.4 lub iOS od 9, MS SQL 20012 i nowsze, .NET 4.61, Windows 8.1 i nowsze, dla modułu Vanselling wymagana jest Sfera dla Subiekta GT

Autor: "inSolutions sp.z.o.o. sp.k.", tel. 584258144, 323700023, 668682131
Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWW

inTradus Enterprise SaaS (sklepy internetowe, platformy B2B)

inTradus Enterprise SaaS to nowoczesna platforma sprzedaży, zintegrowana z systemem Subiekt GT/nexo PRO dla handlu i dystrybucji. inTradus Premium tworzony jest w oparciu o indywidualne potrzeby klienta. W portfolio rozwiązań inSolutions, realizujących strategię omnichannel w Twoim biznesie, nasza platforma odpowiada za obsługę kanałów internetowych. Pełna informacja.

Cena: do uzgodnienia
Wymagania: Aktualna wersja Subiekta GT/nexo (nie starsza niż 6 miesięcy), MS SQL z aktualnym wsparciem Microsoft, .NET 4.6, aktualnie wspierany Windows na serwerze, stabilne łącze internetowe - zalecane symetryczne (10 Mbit/s)

Autor: "inSolutions sp.z.o.o. sp.k.", tel. 584258144, 323700023, 668682131
Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWW

Mercatum – platforma sprzedażowa e-commerce

Mercatum to innowacyjna platforma sprzedaży internetowej B2B/B2C zintegrowana z Subiekt GT/nexo. System pozwala na łatwe zarządzanie bazą towarową, kontrahentami czy dokumentami bezpośrednio z Subiekta, bez konieczności korzystania z dodatkowego panelu administracyjnego. Pełna informacja.

nexo: od 599 zł miesięcznie / GT: od 399 zł miesięcznie
Wymagania: aktualna wersja Subiekta GT / nexo PRO

Autor: Mercatum Sp. z o. o., tel. 61-250-41-41, 730-30-50-30
Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWW

WMS

Nowoczesna aplikacja pozwalająca usprawnić procesy magazynowe. Została przygotowana jako dodatek do Subiekta GT. Uzupełnieniem programu jest aplikacja mobilna na kolektory danych. Program składa się z modułów odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych procesów. Pełna informacja.

do uzgodnienia
Wymagania: Sfera do Subiekta GT

Autor: ASISTON sp. z o.o., tel. 17-785-25-56, 519-10-61-61, 17-785-25-56, 84-664-11-57
Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWW

Adept - sprzedaż mobilna na PocketPC

ADEPT to program komputerowy wspierający sprzedaż prowadzoną przez przedstawicieli handlowych w terenie. Działa na nowoczesnych komputerach kieszonkowych typu palmtop. ADEPT utrzymuje bezpośrednią komunikację przez telefon komórkowy z centralą firmy co pozwala na natychmiastowe przesyłanie niezbędnych informacji. Adept Wymienia dane o klientach, towarach, zadłużeniu i zamówieniach z programem SUBIEKT GT.

Cena: 2 100,00 zł

Aplikacje mobilne dla punku sprzedaży

oprogramowanie na urządzenia mobilne których używają sprzedwacy - graficzny konstruktor zamówienia. Integracja aplikacji mobilnej z Subiekt GT - druk zamówienia, paragon, faktura. Wsparcie kompletacji zamówienia - oprogramowanie na urządzenia mobilne z którego korzystają osoby realizujące zamówienie.

Cena: 9 999,99 zł

bs4 intranet e-commerce - obsługa przez Internet, intranet

Zbierz w jednym miejscu i uporządkuj całą wiedzę o swoich klientach. Stosuj nowoczesne techniki marketingowe. Sprzedawaj przez Internet, zaoferuj klientom wsparcie przez serwis www. bs4-CRM to prawdopodobnie jedyne rozwiązanie współpracujące z Subiektem GT, które pozwala sprzedawać i obsługiwać przez Internet bez potrzeby ręcznego przepisywania jakichkolwiek danych. Oferuje przy tym obsługę serwisu, portal, intranet.

Cena: 3 900,00 zł

Mobilna Sprzedaż

Mobilna Sprzedaż jest aplikacją wspomagająca pracę handlowców w terenie przygotowaną na urządzenia z systemem Android. Usprawnia ich pracę pozwalając na szybkie wystawianie i drukowanie m.in faktur oraz zamówień na miejscu u klienta. Następnie dokumenty te mogą zostać przesłane przez handlowca na serwer centralny i wczytane do współpracującego z aplikacją systemu. Aplikacja działa zarówno na smartfonach jak i tabletach. http://kalkomp.net/mobilna-sprzedaz/

Cena: 1 190,00 zł

Autor: KALKOMP, tel. 62-767-36-36
Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWW

Moduł raportów

agregacja danych z wielu źródeł (systemy międzynarodowe, sklep internetowy, Subiekt) aplikacja mobilna - wykresy i dane sprzedaży aplikacja dla analityków - zestaw konfigurowalnych raportów integracja z JasperRaports Server raporty wysyłane mailem prognoza sprzedaży wyznacznanie trendu

Cena: 9 999,99 zł

NXM.Sales

NXM.Sales to nowoczesny system e-commerce B2B, który usprawnia sprzedaż i zarządzanie zamówieniami. Oferuje aktualizację stanów magazynowych w czasie rzeczywistym, szybkie dodawanie produktów, inteligentne wyszukiwanie oraz dostępność mobilną. Dzięki integracji z systemami ERP zapewnia bezpieczeństwo i elastyczność. Obsługuje sprzedaż międzynarodową, różne waluty i modele finansowania, wspierając rozwój firm.

Cena: 490,00 zł

Autor: NXM, tel. 728-43-33-91
Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWW

Warranticon

Warranticon – to system serwisowy klasy FSM, wspierający usługi serwisu terenowego. Wyposażony w wiele algorytmów informatycznych automatyzuje procesy zarządzania zadaniami i zgłoszeniami oraz rozbudowuje produkty o dane licznikowe, repozytorium plików i dokumentów. System wspiera rejestrację umów i automatyczne rozliczanie kontraktów. Nowoczesny interfejs oparty na przeglądarce internetowej, strefa klienta oraz aplikacja mobilna dla serwisanta to tylko namiastka nowych możliwości dla serwisu.

Cena: 1 499,00 zł

Pokaż wszystkie rozwiązania

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć