opieka_posprzedazna

Opieka posprzedażna

Po zakupie programu przez 3 miesiące bezpłatny dostęp do specjalistycznych usług: teleKonsultanta i Abonamentu.

Kupując program Insertu dołączasz do grona setek tysięcy przedsiębiorców, którzy swoje firmy prowadzą z pomocą naszych systemów. Na powitanie wręczamy Ci prezent! Możesz z niego korzystać przez 3 miesiące od daty rejestracji licencji. Jeśli kupiłeś kolejny już program, nic Cię nie omija – również możesz korzystać ze specjalnej opieki posprzedażnej!

 


 

Pakiet usług dodatkowych przez 3 miesiące bezpłatnie

 

Abonament

Dzięki Abonamentowi masz pewność, że zawsze korzystasz z aktualnego programu, co w sytuacji wciąż zmieniających się przepisów jest dla przedsiębiorców kluczowe. Z Abonamentem:

  • masz dostęp do aktualizacji wymaganych przez zmiany prawa;
  • korzystasz z nowych funkcji dodawanych we wszystkich wersjach, które pojawią się podczas trwania aktywnego Abonamentu;
  • zyskujesz pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Abonamencie;
  • masz możliwość aktualizacji programu natychmiast po ukazaniu się nowej wersji.

 

teleKonsultant

Usługi świadczone przez specjalistów Działu Pomocy Technicznej InsERT, z których możesz korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00. Masz dostęp do następujących usług:

  • pomoc telefoniczna – do każdego programu przydzielony jest indywidualny numer telefonu, dzięki czemu szybko połączysz się z odpowiednim konsultantem;
  • pomoc zdalna – nasz konsultant może połączyć się z Twoim komputerem za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer i wykonać czynności, które pomogą wyjaśnić sprawę;
  • analiza baz danych – możesz aż dziesięciokrotnie przesłać do analizy uszkodzone dane.

 

e-Archiwizacja

Nowoczesna forma archiwizacji danych zgromadzonych w programach linii nexo oraz GT, wykorzystująca najnowsze rozwiązania chmurowe Microsoftu. Najważniejsze zalety e-Archiwizacji to m.in:

  • bezpieczeństwo – dostęp do danych ma tylko użytkownik poprzez login i hasło nadawane podczas zakładania konta;
  • oszczędność – brak kosztów związanych z zakupem nośników do przechowywania kopii zapasowych ani z odzyskiwaniem danych w razie awarii sprzętu;
  • wygoda – po ustaleniu harmonogramu wykonywania archiwizacji dane są automatycznie wysyłane do chmury.