Programy dla firm - InsERT

Opis zmian (55.0.2)

Uwaga!
Pogrubiona czcionka - zmiany płatne
- ważne zmiany
- nagranie

Wersja 55.0.2 - 09/04/2025

  • Brak zmian dla wybranego programu

Wersja 55.0.1 - 03/04/2025

  • Problemy z aktualizacją do 55.*.*
     Naprawiono błąd powodujący, że przy aktualizacji do wersji 55.*.* część nowych plików programu nie jest wgrywana na dysk, uniemożliwiając pracę.

Wersja 55.0.0 - 31/03/2025

  • Ślad rewizyjny w kadrach i płacach
     Dodano mechanizm Śladu rewizyjnego rejestrującego operacje na umowach pracowniczych, absencjach, systemie wynagrodzeń (składniki i definicje list płac) oraz na wynagrodzeniach.
  • Nowe absencje
     Dodano obsługę nowych absencji.
    • Dodano obsługę nowej absencji zasiłkowej urlop macierzyński uzupełniający.
    • Dodano obsługę nowego typu absencji: turnus rehabilitacyjny.
    • Dodano obsługę nowego typu absencji: zwolnienie w celu wykonania badań specjalistycznych
    • W urlopie szkoleniowym dodano określenie procentu naliczania - 100/80 co umożliwia obsługę absencji przygotowanie do egzaminu adwokackiego.
    • Dodano obsługę nowego typu absencji: praca w komisji wyborczej.
    • Dodano obsługę nowego typu absencji: oddanie krwi.
    • Dodano obsługę nowego typu absencji: powódź.
  • Wniosek o stosowanie wyższej stawki podatku
     Dodano obsługę wniosku pracownika o stosowanie wyższej stawki podatku.
  • Dodano możliwość wyboru algorytmu obliczania składek społecznych pomniejszających podstawę opodatkowania przy rozliczaniu oddelegowań.
  • Przystosowano plik z zaświadczeniem ZUS Z-3 do nowego formatu wymiany z eZUS.
  • W autotekście tabelarycznym z wynagrodzeniami dodano możliwość wykazania składek na Fundusz Pracy
  • Poprawiono wykazywanie przychodów opodatkowanych za granicą w informacji PIT-11.
  • Dodano obsługę absencji macierzyńskich z kodami 337 i 338 w świadectwie pracy.
  • Rozwiązano problem nieprawidłowego wyliczenia kosztów uzyskania przychodów (ujemnych) występujący w szczególnych przypadkach.
  • Rozwiązano problem nieuwzględniania wspólnika "na wakacjach składkowych" w danych do informacji ZUS IWA
  • Rozwiązano problem zawyżonych kwot wliczanych do podstawy wymiaru zasiłku chorobowego przeniesionych z Gratyfikanta GT w przypadku wynagrodzeń z kwotą wyłączoną z podstawy składek ZUS.
  • Rozwiązano problem nieuwzględniania wpłaty pracodawcy do PPK podanej w danych wdrożeniowych na wydruku Karty przychodów pracownika.
  • Poprawiono wyświetlanie kategorii płacowej w widokach umów pracowniczych.
  • Rozwiązano problem "pobierania" urlopu wypoczynkowego z puli urlopu dodatkowego, do którego prawo będzie przysługiwało w terminie późniejszym niż wprowadzany urlop.
  • Rozszerzono obsługę Grup kadrowych (profilowanie pracowników) na widżet urlopów zgłoszonych z Portalu Pracownika.
  • Zmieniaj nazwy dołączanych załączników pocztowych
     W oknie tworzenia wiadomości e-mail wprowadzono funkcję umożliwiającą zmianę nazwy załączników przed ich wysłaniem. Dzięki tej opcji można teraz łatwo dostosować nazwy plików do kontekstu wiadomości, co znacznie ułatwi odbiorcom identyfikację i organizację otrzymanych załączników.
  • W wielu miejscach w programie ulepszono wyszukiwanie tekstowe elementów z rozwijanej listy wyboru.
  • Usunięto problem z desynchronizacją wybranego folderu wydruku w oknie drukowania podczas zmiany wzorca wydruku.
  • W oknie Drukuj, w polu 'Wyślij e-mail' dodano informację, że funkcja adresowania na wiele adresów jest dostępna wyłącznie w pełnym kliencie poczty, gdy użytkownik próbuje wpisać więcej niż jeden adres e-mail.
  • Poprawiono zawijanie wierszy w okienku zbiorczego dodawania komentarzy.
  • Poprawiono komunikat pojawiający się podczas aktualizacji w sytuacji, gdy kopiowanie plików nowej wersji zostanie przerwane z powodu błędu dostępu do jakiegoś pliku. Nowy komunikat zawiera ścieżkę do pliku blokującego aktualizację.
  • Poprawiono problemy przy korzystaniu z ustawiania widoczności pól na formatkach i jednoczesnym wykorzystaniu przycisku maksymalizacji/minimalizacji okna.
  • W wielu miejscach programu poprawiono obsługę niedostępności serwisów internetowych, z którymi komunikuje się InsERT nexo.
  • Usunięto blokadę zmiany typu użytkownika. Zmiana typu będzie możliwa dla użytkownika, który nie wystawił żadnego dokumentu w programie.
  • Wymieniono kontrolkę wykorzystywaną przy zakładaniu Konta InsERT oraz przy aktywacji i zakupie produktu. Obecnie program wykorzystuje w tych przypadkach kontrolkę WebView2.
  • Poprawiono działanie kontrolki instynktu w przypadku bardzo szybkiego wprowadzania tekstu i jego zatwierdzenia, tak aby zawsze wybierała najlepiej dopasowany element.
  • Poprawiono działanie opcji Wybrane w filtrach. Zaznaczenie bardzo dużej liczby elementów w takim filtrze mogło prowadzić do problemów z uruchomieniem widoku.
  • Naprawiono operację zakładania konta InsERT z okna pojawiającego się przy uruchomieniu modułu Wiadomości SMS.
  • Usunięto błąd, który w niektórych przypadkach uniemożliwiał przenoszenie wiadomości ze szkiców do wysłanych podczas wysyłania poczty z konta Gmail.
  • Do sygnatury obiektu dodano informacje przydatne dla osób tworzących dodatkowe rozwiązania do programu.
  • Formatowanie warunkowe na listach edycyjnych
     Dzięki formatowaniu warunkowemu na listach edycyjnych możesz dostosować wygląd dokumentów do własnych potrzeb. Wyróżnij pozycje dokumentu, które są dla Ciebie istotne.
  • Wprowadzono drobną poprawkę wydajnościową związaną z wyświetlaniem dokumentów do podglądu.
  • Poprawiono czytelność komunikatu informującego o tym, że w podmiocie klienta biura rachunkowego nie jest możliwe ustawienie trybu logowania bez hasła.
  • Poprawiono format daty znajdującej się w stopce wydruku Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
  • Usunięto błąd, który powodował nadpisywanie pliku podczas wydruku dokumentu i zapisu do pliku, mimo wybrania opcji ‘Anuluj’
  • Dla zbiorczej wysyłki deklaracji skarbowych poprawiono błąd występujący podczas pobierania UPO w przypadku, gdy podpis i wysyłka realizowane są etapami.
  • Zoptymalizowano wydajność poczty przy usuwaniu wiadomości, które zostały wcześniej usunięte na serwerze pocztowym.
  • Usunięto powiadomienie informujące o wycofaniu wsparcia dla systemów operacyjnych Windows w wersji starszej niż 10.0.17763 (Windows 10 i Windows Server 2016). Programy nexo będą dalej współpracować z tymi wersjami Windows.
  • Dodano możliwość łatwiejszej edycji numeru dokumentu. Od wersji bieżącej udostępniono polecenie "Ustaw numer ręcznie", z przypisanym skrótem "Ctrl+E" (skrót działa wyłącznie w kontrolce numeru dokumentu).
  • Poprawiono sumowanie godzin pracy przy definiowaniu cyklu w planie pracy - kalendarzu.
  • W Oddelegowaniu rozszerzono kontrolkę z liczbą dni aby umożliwić lepsze korzystanie z kalkulatora.
  • Dodano możliwość wywołania historii wartości składnika na umowie skrótem klawiszowym.
  • W menu kontekstowym dla zdefiniowanych numeracji uzupełniono brakujące operacje.

Pomoc

Pomoc zdalna
teleKonsultant
e-Pomoc techniczna