e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy III – Wysyłka oferty w oparciu o wcześniej utworzony wzorzec e-mail
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Pracownik otrzymuje zadanie obdzwonienia klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Podczas rozmowy pracownik proponuje przesłanie nowej oferty mebli biurowych.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego III – Spis treści.
Po utworzeniu wzorca wiadomości e-mail, pracownik wysyła go do wszystkich klientów, którzy po rozmowie telefonicznej byli zainteresowani ofertą. Aby odwzorować powyższe czynności w programie, należy:
1. W module Działania zaznaczyć zapisaną Wiadomość rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Wyślij wiadomość e-mail.

2. W kroku Wybór klienta wybrać przypisane do firm adresy e-mail i kliknąć Dalej.

3. W kroku Kompozycja wiadomości upewnić się, że Treść i temat wiadomości jest poprawna, po czym kliknąć Dalej.

4. W Podsumowaniu uzupełnić dostępne parametry i kliknąć Wykonaj.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
