e-Pomoc techniczna
Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble, produkowane przez znaną firmę otrzymuje e-mail od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.
-
Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z szablonu do wcześniej utworzonego zestawu klientów
-
Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z informacją o przewidywanym czasie naprawy
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
