e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z informacją o przewidywanym czasie naprawy
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble, produkowane przez znaną firmę otrzymuje e-mail od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego II można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści.
Użytkownik programu po określeniu terminu naprawy i przydzieleniu działania do odpowiedniego pracownika wysyła do klienta wiadomość e-mail z informacją, kiedy może spodziewać się technika, który usunie usterkę. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzone działanie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Wyślij wiadomość e-mail.

2. Uzupełnić Temat i treść wiadomości i kliknąć górne menu Wyślij.
Dzięki wysyłce z poziomu modułu Działań, zamiast odpisać bezpośrednie z klienta poczty, z powodzeniem można wykorzystać wcześniej zdefiniowane Szablony wiadomości, które dzięki Autotekstom mogą być uniwersalne dla tego rodzaju wiadomości. Więcej o auto tekstach można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Gestor nexo – Jak korzystać z autotekstów?

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
