e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy II – Tworzenie szablonu wiadomości e-mail
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble produkowane przez znaną firmę otrzymuje e-mail od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego II można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści.
Pracownik przygotowuje szablon wiadomości e-mail, na podstawie którego zostaną wysłane maile do klientów z wcześniej utworzonego zestawu. Aby to zrobić, należy:
1. W lewym, górnym rogu, w wyszukiwarce wpisać Szablony wiadomości, otworzyć wyszukany moduł, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Szablon wiadomości pocztowej.

2. Uzupełnić Nazwę szablonu, wpisać Temat i Treść wiadomości. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z szablonu do wcześniej utworzonego zestawu klientów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
