e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy – Tworzenie zestawu klientów
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy oferuje komplet wypoczynkowy w promocyjnej cenie. Zadaniem pracownika jest utworzenie oferty i rozesłanie jej do klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie w bieżącym roku.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego – Spis treści.
Pracownik sklepu wykonuje raport Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów i wybiera Grupowanie: wg klientów oraz Data dokumentu: bieżący rok. Na podstawie wygenerowanego raportu tworzy zestaw klientów. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Raporty, zaznaczyć raport Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów i kliknąć górne menu Uruchom.

2. Wybrać filtry Data dokumentu: bieżący rok oraz Grupowanie: wg klientów i kliknąć Wylicz.

3. Zaznaczyć Klientów, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Utwórz zestaw klientów.

4. Uzupełnić Nazwę tworzonego Zestawu klientów i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Sklep meblowy – Generowanie i montowanie kompletu.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
