e-Pomoc techniczna
Serwis komputerowy – Drukowanie zlecenia serwisowego i naklejek
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do serwisu w celu naprawy zepsutego sprzętu komputerowego. Serwis do naprawy wykorzystuje nowe komponenty i zajmuje się czyszczeniem sprzętu.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy serwisu komputerowego można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla serwisu komputerowego – Spis treści
Serwisant wydaje klientowi sprzęt i drukuje potwierdzenie wydania sprzętu oraz naklejki. Aby to zrobić, należy przejść do modułu Zlecenia serwisowe, zaznaczyć zlecenie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Drukuj przyjęcie zlecenia serwisowego oraz/lub Drukuj naklejki dla zleceń serwisowych/Drukuj naklejki dla klientów.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
