e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak utworzyć automat generujący zamówienie od klienta do oferty?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Automatyzacja, Oferty
Od wersji 40.0.0 InsERT nexo możliwe jest skonfigurowanie automatu w taki sposób, aby tworzył zamówienie od klienta na podstawie zmian dokonanych w ofercie. Skonfigurowanie takiego automatu skraca czas pracy z programem (użytkownik nie musi ręcznie generować dokumentu na podstawie oferty, program generuje go automatycznie na podstawie warunku ustawionego w automacie). Aby utworzyć taki automat, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i z górnego menu wybrać Dodaj – Automat.

2. W sekcji Uruchamianie wybrać Po zapisaniu obiektu – Oferta.

3. Wskazać warunek wykonania. Na przykładzie będzie to Obiekt posiada wartość – Status – A - Zaakceptowana.

4. W czynnościach do wykonania wskazać Utwórz zamówienie od klienta.
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.

Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w Gestorze nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
