e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Przedstawienie klientowi możliwych terminów prezentacji mieszkania
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Po kontakcie z kierownikiem budowy proponuje on kilka terminów, z których klient będzie mógł wybrać dogodny dla siebie. W tym celu należy zakończyć Działanie typu Telefon do kierownika budowy i stworzyć nowe, do klienta. W tym celu należy:
1. Zaznaczyć wcześniej utworzone Działanie i kliknąć górne menu Popraw.

2. Wybrać Stopień realizacji i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

3. Uzupełnić Komentarz do działania i zatwierdzić przyciskiem Dodaj.

4. Stworzyć nowe Działanie typu Telefon, w którym klient wybierze jeden z zaproponowanych terminów, przechodząc do modułu Procesy ofertowe, zaznaczając wcześniej utworzony Proces ofertowy, rozwijając górne menu Operacje, klikając w Dopisz działanie i wybierając Telefon.

5. Uzupełnić Temat działania, Termin, Przypomnienie i wpisać Krótki opis, po czym zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Przygotowanie przed prezentacją mieszkania.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
