e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak ustawić domyślnego opiekuna dla nowych ofert tworzonych w programie?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Oferty
Od wersji 40.0.0 Gestor nexo wprowadzono możliwość wybrania domyślnego opiekuna dla nowych ofert tworzonych w programie. Dotychczas opiekun był wprowadzany na podstawie kontekstu, w nowej wersji użytkownik dodatkowo może wskazać jednego z pracowników lub opiekuna klienta, dla którego tworzona jest oferta.
Aby ustawić domyślnego opiekuna, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Parametry ofert i z górnego menu wybrać Popraw.

2. Określić parametr Domyślny opiekun, a zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
