Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak utworzyć harmonogram wysyłki powiadomień o nowych dokumentach w Portalu Biura?

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Portal Biura

​Aby utworzyć harmonogram wysyłki powiadomień o nowych dokumentach, należy:

1. Przejść do modułu Komunikacja – Portal Biura, następnie kliknąć przycisk Ustawienia Portalu dla Klienta Biura.

 

2. W sekcji Powiadomienia o nowych dokumentach aktywować usługę Wysyłaj powiadomienia o nowych dokumentach na email, a następnie ustawić częstotliwość powiadomień o nowych dokumentach dodanych przez klientów.

 

3. Aktualnie istnieje możliwość ustawienia alertów cyklicznych codziennie, raz w miesiącu oraz co tydzień.

 

4. Po wyborze częstotliwości wysyłki powiadomień należy określić godzinę i zatwierdzić przyciskiem OK.

 

5. Zamknąć okno ustawień biura rachunkowego.

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki