e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak wyeksportować słownik wykorzystywany do sprawdzania pisowni w wiadomościach e-mail?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Poczta elektroniczna
Od wersji 40.0.0 InsERT nexo zmodernizowano sposób działania mechanizmu sprawdzania pisowni i rozbudowano go o wiele pozycji. Użytkownik może w trakcie tworzenia wiadomości e-mail wybrać słownik, wg. którego program ma weryfikować poprawność pisowni. Użytkownik ma również możliwość dodawania własnych wyjątków do słownika. Aby wyeksportować zawartość słownika, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry klienta poczty i kliknąć Popraw.

2. W sekcji Sprawdzanie pisowni kliknąć Eksportuj słownik sprawdzania pisowni.

3. Nadać nazwę pliku i wskazać lokalizację, w której program ma zapisać słownik i kliknąć Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
