e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Tworzenie kartoteki klienta
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Klient, który zgłasza się do biura, ma tworzoną kartotekę.
- Preferencje klienta wprowadzane są jako notatki - Poszukuje nowego mieszkania 3-pokojowego z osobną kuchnią. Na drugim lub trzecim piętrze w bloku max siedmiopiętrowym z windą. Mieszkanie powinno mieć balkon oraz piwnicę/komórkę lokatorską. Mile widziane jest tez własne miejsce parkingowe…
- E-mail do kontaktu
- Wypełniana jest sekcja CRM - preferowane godziny kontaktu, opiekun, preferowany kontakt, źródło pozyskania
Aby odwzorować w programie powyższe czynności w programie Gestor nexo, należy:
1. Przejść do modułu Klienci rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Firma lub Osoba (w zależności od klienta).

2. Na przykładzie Firmy, uzupełnić dane dotyczące działalności gospodarczej. Najwygodniej skorzystać z możliwości pobrania danych z GUS, dzięki czemu większość niezbędnych do dalszych działań informacji zostanie automatycznie uzupełniona.

3. W sekcji Kontakty uzupełnić dane dotyczące kontaktu z klientem i ewentualnie adres dodatkowy.

4. W sekcji Opis uzupełnić Notatki.

5. Na zakładce CRM wprowadzić Preferowany kontakt z klientem, Preferowane godziny kontaktu i Powitanie, które będzie wykorzystywane w wiadomościach e-mail. Można również uzupełnić Źródło pozyskania.
Warto zwrócić uwagę na to, że w polu Opiekun podstawowy podpowie się osoba aktualnie zalogowana do programu. Opiekuna można w każdej chwili zmienić.

6. Uzupełnić tabelę z Listą zgód i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Przygotowanie procesu ofertowego z kilkoma wariantami.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
