e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak utworzyć nowy podpis do wiadomości?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna
Wiadomości pocztowe tworzone w systemie mogą mieć z góry zdefiniowany podpis, dzięki czemu użytkownik nie musi wpisywać go za każdym razem – po ich wygenerowaniu istnieje możliwość edycji bądź usunięcia automatycznego podpisu. Podpisy są wstawiane odpowiedzi, nowych, oraz przesyłanych dalej wiadomości.
Aby utworzyć nowy podpis do wiadomości, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Podpisy do wiadomości, a następnie z górnego menu wybrać Dodaj – Podpis wiadomości lub Podpis z pliku (można wybrać: pliki mht, htm i html, które tworzą podpis HTML, oraz plik txt, który tworzy podpis tekstowy).

2. Utworzenie podpisu z pliku wymaga jedynie wskazania jego lokalizacji na komputerze. Natomiast utworzenie podpisu wiadomości otwiera nowe okno, w którym należy wprowadzić nazwę i treść podpisu, jego użytkownika i powiązane konta e-mail. Po wprowadzeniu informacji należy kliknąć Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
