Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak utworzyć nowy podpis do wiadomości?

Ostatnia modyfikacja: 11.07.2025

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna

Wiadomości pocztowe tworzone w systemie mogą mieć z góry zdefiniowany podpis, dzięki czemu użytkownik nie musi wpisywać go za każdym razem – po ich wygenerowaniu istnieje możliwość edycji bądź usunięcia automatycznego podpisu.​ Podpisy są wstawiane odpowiedzi, nowych, oraz przesyłanych dalej wiadomości.

Aby utworzyć nowy podpis do wiadomości, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkoweKonfiguracjaPodpisy do wiadomości, a następnie z górnego menu wybrać DodajPodpis wiadomości lub Podpis z pliku (można wybrać: pliki mht, htm i html, które tworzą podpis HTML, oraz plik txt, który tworzy podp​is tekstowy).


2. Utworzenie podpisu z pliku wymaga jedynie wskazania jego lokalizacji na komputerze. Natomiast utworzenie podpisu wiadomości otwiera nowe okno, w którym należy wprowadzić nazwę i treść podpisu, jego użytkownika i powiązane konta e-mail. Po wprowadzeniu informacji należy kliknąć Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki