Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak edytować powitania klientów?

Ostatnia modyfikacja: 05.03.2025

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja

Słownik powitań klientów zawiera teksty powitań, jakie mogą być stosowane w autotekstach wiadomości e-mail. Standardowo w systemie zdefiniowano kilka podstawowych powitań, a użytkownik może tworzyć kolejne oraz edytować i usuwać te już istniejące. 

​Aby edytować autotekst powitania klientów, należy:​

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powitania klientów, zaznaczyć wybraną pozycję na liście, a następnie wybrać Popraw.


2. Po wprowadzeniu zmian zatwierdzić wykonanie operacji przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki