e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak usunąć powitania klientów?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Parametry
Słownik powitań klientów zawiera teksty powitań, jakie mogą być stosowane w autotekstach wiadomości e-mail. Standardowo w systemie zdefiniowano kilka podstawowych powitań, a użytkownik może tworzyć kolejne oraz edytować i usuwać te już istniejące. Aby usunąć autotekst powitania klientów, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powitania klientów, zaznaczyć wybrany autotekst, a następnie wybrać Usuń.

2. Zatwierdzić wykonanie operacji przyciskiem Usuń.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
