e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak usunąć przyczynę utraty klientów?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Konfiguracja
Słownik przyczyny utraty klientów powiązany jest ze słownikiem istotności klientów. Domyślnie posiada następujące wartości:
-
niska jakość obsługi,
-
niedotrzymanie terminów,
-
lepsza oferta konkurencji,
-
opóźnienia w płatnościach.
Użytkownik może dopisać kolejne przyczyny utraty klientów oraz edytować i usuwać te już istniejące.
Aby usunąć przyczynę utraty klientów, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Przyczyny utraty klientów, zaznaczyć jeden z rabatów i z górnego menu wybrać Usuń.

2. Zatwierdzić wykonanie operacji, klikając Usuń.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
