Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać nowy stopień istotności klienta?

Ostatnia modyfikacja: 20.02.2025

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci, Konfiguracja

​Słownik Istotność klientów przechowuje stopnie istotności obsługiwanych przez system klientów. Warto pamiętać, że część klientów, szczególnie ważna dla firmy, powinna być obsługiwana z wyjątkową troską – warto przydzielać im najlepszych opiekunów, obsługiwać w pierwszej kolejności itp.

Słownik standardowo wypełniony jest wartościami: 

  • zwykły

  • ważny

  • VIP

  • utracony. 

Istnieje możliwość dodania nowych wartości. Dla każdej z tych pozycji można dodatkowo oznaczyć priorytet na dokumentach. 

Aby dodać Stopień istotności klienta, należy w lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Istotność klientów, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki