Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak klient może odwołać rezerwację w zarezerwuj.pl?

Program: zarezerwuj.pl

Kategoria: Klienci, Konfiguracja

​W aplikacji udostępniono możliwość wysyłki powiadomień e-mail z potwierdzeniem dla klienta, które umożliwiają reakcję na złożoną rezerwację w tym jej odwołanie.


Należy pamiętać o uzupełnieniu adresu e-mail podczas wprowadzania danych klienta, jeśli powiadomienie z potwierdzeniem rezerwacji ma do niego dotrzeć. W tym celu należy oznaczyć pole adres e-mail jako wymagane, a więcej informacji na ten temat można znaleźć w poniższym temacie e-Pomocy technicznej.

  • ​zarezerwuj.pl - Wymagane pola klienta​


Klienci z poziomu otrzymanej wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji mają możliwość odwołania zarezerwowanego terminu z wykorzystaniem przycisku Odwołaj rezerwację dołącznego w treści wiadomości.



​Po wybraniu przycisku Odwołaj rezerwację użytkownikowi zostanie wyświetlony komunikat informacyjny. Aby zatwierdzić wykonanie operacji, należy wybrać Odwołaj.



Rezultatem odwołanej rezerwacji będzie komunikat z informacją zwrotną.




Powiązane tematy e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki