Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak wykonać automatyczną dekretację dokumentów, które zostały przesłane z poziomu Portalu Biura?

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Portal Biura

​Programy linii nexo umożliwią skorzystanie z mechanizmu automatycznej dekretacji dokumentów, które​ zostały przesłane z poziomu Portalu Biura za pomocą dokumentów do dekretacji i schematów dekretacji. Aby to zrobić, należy:

Przejść do modułu Portal Biura, następnie na zakładce Dokumenty w Opisie dokumentu ​będzie możliwość wskazania Typu dokumentu do dekretacji automatycznej (zdjęcie 1) oraz w górnym menu Operacje wybrać jedną z opcji dotyczących Dekretacji (zdjęcie 2).

zdjęcie 1


zdjęcie 2


Operacja zmiana typu dokumentu do dekretacji wiąże się z dodaniem do systemu obrazu księgowego. Obrazy księgowe znajdują się w module Dekretacja dokumentów. Użytkownik z tego miejsca w programie ma również możliwość dekretacji dokumentów oraz weryfikacji wczytanych do programu danych.


W celu poprawnego wykonania dekretacji automatycznej, w programie muszą zostać wcześniej skonfigurowane schematy dekretacji. ​Artykuły e-Pomocy technicznej opisujące czym są schematy dekretacji:

​​Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technic​​znej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura​​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki