e-Pomoc techniczna
Rachmistrz GT – Jak zaksięgować amortyzację?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT
Kategoria: Środki trwałe
Operacja księgowania polega na wprowadzeniu kosztów amortyzacji środków trwałych do księgi przychodów i rozchodów.

Aby zaksięgować dokument amortyzacji, należy zaznaczyć pozycję na liście, a następnie wybrać z górnego menu Operacje – Księguj amortyzacje.

Księgując zapisy amortyzacyjne, należy określić miesiąc księgowania, kategorię oraz opis dla wprowadzonego zapisu kosztowego. Księgowanie miesiąca oznacza wprowadzenie do KPiR sumy wszystkich naliczeń amortyzacyjnych dokonanych w danym miesiącu.

Po wykonaniu tej operacji, w księdze pojawi się jeden zapis zbiorczy, natomiast źródłowe naliczenia amortyzacyjne zostaną zablokowane do edycji. Przywrócenie edycji zapisów amortyzacyjnych jest możliwe po odksięgowaniu miesiąca.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
