InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Jak dodać użytkownika, który będzie mógł korzystać z usługi Dokumenty firmy?

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Usługa Dokumenty firmy

​Usługa Dokumenty umożliwia posiadanie wielu użytkowników, co jest szczególnie przydatne podczas pracy z wielom​a h​andlowcami lub korzystania z tryby rozszerzonego. Aby dodać uży​tkownika, który będzie posiadał uprawnienia do korzystania z usługi Dokumenty, należy:

1. Przejść na stronę Konta InsERT i zalogować się.


2​. Upewnić się, że wybrana jest dobra firma, jeśli nie to należy Zmienić firmę, następnie przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.


2. Wpisać Adres e-mail, na który zostanie wysłany link, który pozwoli na powiązanie Konta InsERT użytkownika z firmą, w sekcji Uprawnienia do produktów zaznaczyć Dokumenty, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.

 



 

 


drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię