e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak wyliczyć raport przedstawiający przyczyny utraty klientów?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
W celu wyliczenia w programie Gestor nexo raportu przestawiającego przyczyny utraty klientów należy:
1. Z listy modułów wybrać Ewidencje dodatkowe – Raporty, a z listy raportów Przyczyny utraty klientów.

2. W raporcie ustawić filtry do uszczegółowienia danych, według których zostaną zaprezentowane wyliczone wartości i kliknąć opcję Wylicz.

Przyczynę utraty klienta można uzupełnić w kartotece na zakładce CRM, po wybraniu opcji utracony w polu Istotność.
Temat należy do Zbioru raportów dostępnych w Gestorze nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
