Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie własnych słowników?

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Plan kont, Słowniki

Słowniki własne umożliwiają zdefiniowanie ograniczonego zbioru wartości dla zaawansowanych pól własnych. Utworzony słownik własny można przypisać do zaawansowanego pola własnego, dzięki czemu zbiór wartości, jakie może przyjmować to pole, zostanie ograniczony do zdefiniowanego w słowniku zbioru. Słowniki własne mogą zostać wykorzystane jako podstawa do kartoteki księgowej. Aby wykorzystać słownik jako podstawę kartoteki księgowej, należy:

1. Utworzyć słownik własny z jego elementami w module Ewidencje dodatkowe  Konfiguracja Słowniki własne.



2. Przejść do modułu Konta ​ Kartoteki księgowe i utworzyć nową kartotekę.


3. Wybrać Słownik własny jako wzorzec kartoteki, wskazać utworzony wcześniej słownik własny, a następnie wprowadzić pozostałą część parametrów wg. własnych preferencji. Po wprowadzeniu danych zapisać kartotekę.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki