Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak rozpocząć korzystanie z funkcji OCR w dokumentach dostępnego dla Portalu Biura?

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Portal Biura

Funkcja OCR umożliwia przesyłanie np. skanu dokumentów przez klienta z poziomu Portalu Biura do programów linii nexo i utworzenie na jego podstawie np. zapisu w ewidencji VAT zakupu. W pierwszej wersji system rozpoznaje: numer​ dokumentu​, NIP nabywcy/sprzedawcy (z możliwością dodania kontrahenta do kartoteki), datę wystawienia, sprzedaży oraz tabelkę VAT.

Dzięki tej funkcji podczas dodawania dokumentu program automatycznie wypełni i zaznaczy kolorem niebieskim wspomniane rozpoznane dane.

​ ​

Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki