Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak sprawdzić, które zamówienia od klientów nie zostały jeszcze zrealizowane?
Ostatnia modyfikacja: 09.03.2022
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Dokumenty, Pomoc techniczna, Zamówienia
Najszybszą metodą na sprawdzenie, które zamówienia od klientów w programie Subiekt GT nie są zrealizowane, jest skorzystanie z filtrów. W tym celu należy wybrać Sprzedaż – Zamówienia od klientów. Następnie nad tabelą ustawić filtr "o statusie realizacji" na niezrealizowane. Po wybraniu tej opcji na liście pojawią się tylko dokumenty, które nie są zrealizowane.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
