Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak zbiorczo dodać klientów do zestawu klientów?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Kontrahenci, Operacje zbiorcze

​W celu zbiorczego dodania klientów do istniejącego zestawu klientów w programie Gestor nexo należy:

1. Z listy modułów wybrać KartotekiKlienci, zaznaczyć tych, którzy zostaną dodani do zestawu i z górnego menu wybrać ZbiorczoCRMDodaj do zestawu klientów.


2. W oknie, które się wyświetli wybrać zestaw klientów, do którego zostaną dopisani zaznaczeni wcześniej klienci. Wybór zatwierdzić przyciskiem OK.


3. Zaktualizowany zestaw klientów zapisać.


Temat należy do tematu zbiorczego – Operacje zbiorcze na klientach​.​​​​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki