e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak skonfigurować wydruki klienta, aby zapisywały się do biblioteki załączników?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Wydruki
Od wersji 30.0.0 InsERT nexo umożliwia konfigurację kartoteki klienta w taki sposób, aby wydruki dokumentów były zapisywane do biblioteki dokumentów. Aby dokonać takiej konfiguracji, należy:
1. Przejść do modułu Kartoteki – Klienci i edytować wybraną kartotekę.

2. Na zakładce Wydruki edytować wybrany typ dokumentów klikając prawym przyciskiem myszy, a następnie Popraw.

3. W sekcji Zapisz w bibliotece załączników wybrać Tak i zapisać wszystkie zmiany.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
