Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Przypisywanie cenników do oddziału w Subiekcie nexo

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Polityka cenowa

​Konfiguracja oddziałów pozwala zobrazować strukturę lokalizacyjną firmy. Dzięki temu w programie można będzie w szybki sposób sprawdzić np. stan towaru w danym oddziale i przypisanym do niego magazynie, a także wydać lub zakupić towary na podstawie jednego dokumentu do wielu oddziałów i ich magazynów. W konfiguracji oddziału istnieje możliwość przypisania cennika do oddziału. Należy jednak pamiętać, że w systemie tworzy się swoista hierarchia cenników. Poniżej lista od najważniejszego:

  1. Cennik indywidualny dla kontrahenta

  2. Cennik indywidualny dla oddziału

  3. Cennik główny dla kontrahenta (gdy nie istnieje cennik dodatkowy)

  4. Cennik przypisany dla danego typu dokumentów

  5. Cennik główny dla oddziału

  6. Cenniki obowiązujące w asortymencie.

Aby przypisać cennik do oddziału, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Oddziały.


2. Wybrać Popraw na istniejącym oddziale.


​3. Z listy rozwijanej Cena można wybrać Cennik główny lub Próg cenowy.


4. Z listy rozwijanej Cennik dodatkowy można wybierać cenniki dodatkowe, można przygotować dla wybranego asortymentu, powiązać z cennikami głównymi, do klientów lub urządzeń.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki