InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Subiekt Sprint - Jak wykonać archiwizację bazy danych?

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo

Kategoria: Archiwizacja

Pełna archiwizacja Subiekta Sprint składa się z dwóch baz danych: bazy Subiekta GT/nexo, z którą program jest synchronizowany, oraz bazy Subiekta Sprint. Aby wykonać archiwizację bazy Subiekta Sprint, należy:

1. Uruchomić aplikację Zarządzanie (aplikacja znajduje się w menu Start w katalogu InsERT).


2. Wybrać z listy bazę danych i kliknąć Uruchom. Następnie zalogować się do bazy danych.


3. Rozwinąć menu dostępne pod logiem programu (Subiekt Sprint 2) i wybrać Archiwizacja.


4. Wskazać lokalizację pliku kopii bazy (jest to miejsce, gdzie zostanie zapisana archiwizacja) oraz lokalizację roboczą (zalecane jest utworzenie nowego folderu na dysku C o nazwie Archiwizacja i wskazanie go). Po wskazaniu lokalizacji kliknąć Archiwizuj.


5. Po zakończeniu archiwizacji program poinformuje użytkownika o pomyślnie przeprowadzonym procesie.

 

Zagadnienia powiązane:

1. Jak zrobić archiwizację w InsERT nexo?

2. InsERT GT - Jak wykonać archiwizację podmiotu?​

Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy​​.

drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię