Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak stworzyć kartoteki księgowe z podziałem na kontrahentów krajowych i zagranicznych

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Klienci, Plan kont

​Aby stworzyć kartoteki księgowe z podziałem na kontrahentów krajowych i zagranicznych, należy:

1. Przejść do modułu Konta  Kartoteki księgowe.

 

2. W module Kartoteki księgowe wybrać Dodaj.


3. Po wybraniu wzorca kartoteki należy z listy rozwijanej w sekcji Filtry wybrać – Państwo.


4. Następnie wybrać Różne od Polski, aby utworzyć kartotekę dla kontrahentów zagranicznych.

 

Analogicznie należy postąpić, aby utworzyć kartotekę dla kontrahentów krajowych, pamiętając o wyborze odpowiednich filtrów.

 

​Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki