Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Portal Dokumentów – Jak ustawić termin otrzymywania powiadomień?
Ostatnia modyfikacja: 17.02.2025
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
Portal Dokumentów umożliwia skonfigurowanie terminu otrzymania powiadomień, które uruchomiło biuro rachunkowe. W tym celu należy kliknąć ikonę koła zębatego i wybrać Powiadomienia od biura. Dostępne opcje powiadomień są zależne od danych uzupełnionych po stronie biura rachunkowego.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.