Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak wprowadzić dane do wysyłki powiadomień do klienta?
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Portal Biura
Korzystając z Portalu Biura programy linii nexo umożliwiają wysyłkę powiadomień do klienta na określony adres e–mail oraz SMS. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Portal Biura, na zakładkę Raporty lub Dokumenty, następnie kliknąć górne menu Ustawienia.
2. W sekcji Powiadomienia kliknąć ikonę ołówka przy odpowiednim typie kontaktu.
W przypadku powiadomień drogą SMS wymagany jest aktywny pakiet SMS na Koncie InsERT biura rachunkowego.
3. Wprowadzić odpowiednie dane i zatwierdzić przyciskiem Gotowe.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.