e-Pomoc techniczna
Subiekt Sprint – Co zrobić w przypadku komunikatu "Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż"?
Program: InsERT nexo, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
Komunikat "Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż Serwer komunikacji na komputerze [nazwakomputera] na porcie [NrPortu]." może towarzyszyć w przypadku połączenia programu Subiekt Sprint z programem Subiekt nexo. W celu naprawy należy:
1. Uruchomić program Subiekt Sprint Zarządzanie, przejść do modułu Administracja, następnie z menu po lewej stronie wybrać Synchronizacja – System handlowy i sprawdzić poprawność danych dotyczących bazy danych programu Subiekt nexo. W razie konieczności wprowadzić poprawne dane.
2. Uruchomić program handlowy Subiekt nexo i włączyć podmiot powiązany z programem Subiekt Sprint. Przy pierwszym uruchomieniu powinny zostać zainstalowane odpowiednie pliki binarne odpowiedzialne za komunikację z programem Subiekt Sprint.