e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Dlaczego podpis nie dodaje się do wiadomości e-mail? Główne przyczyny
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna
Najprostszym sposobem na zweryfikowanie problemu z podpisem wiadomości e-mail jest sprawdzenie odpowiednich modułów za niego odpowiedzialnych. Kolejno są to:
Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Podpisy do wiadomości


Głównymi elementami, jakie należy sprawdzić w podpisie do wiadomości, są:
1) użytkownicy, dla których podpis jest wykorzystywany (sekcja użytkownik)
2) konta pocztowe przypisane do podpisu
3) czy podpis jest dołączany do nowych wiadomości i odpowiedzi
4) format podpisu, który powinien być taki sam, jak format wiadomości
Okno Nowej wiadomości – Opcje – Format

Format wiadomości powinien być zgodny z formatem podpisu (pkt. 4).
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
