Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak wyliczyć listę rachunków w uproszczonych płacach?

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Wynagrodzenia

​Aby wyliczyć listę rachunków, należy:

1. Przejść do modułu Umowy i Płace – Płace i wybrać z górnego menu Dodaj – Lista rachunków.

​​ 

2. W oknie Wystaw listę rachunków należy uzupełnić podstawowe dane: Miesiąc, wybrać Umowy, Pracowników oraz Sposób dekretacji.

Dostępne są w dwie opcje do wyboru: 

  • Tryb całościowej dekretacji polega na utworzeniu jednego obrazu księgowego dla wypłat znajdujących się na zatwierdzonej liście płac z danego miesiąca

  • Tryb rozbicia powoduje utworzenie dodatkowych obrazów księgowych zawierających informacje o zaliczkach na podatek i składkach ZUS wynikających z poszczególnych wypłat.


3. Parametry zatwierdzić przyciskiem OK.

 

4. Po zatwierdzeniu okna przyciskiem OK, w kolejnym oknie wyświetli się podsumowanie listy rachunków. Możliwe jest utworzenie tylko jednej listy rachunków w ramach jednego miesiąca. Operację zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

5. Po wygenerowaniu Listy rachunków należy pamiętać o jej zatwierdzeniu.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki