Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Zawartość formularza oferta

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Oferty

​Moduł Oferty w programie Gestor nexo grupuje oferty sprzedaży. Ofertę należy rozumieć jako dokument przedstawiający propozycję ofertową dla klienta. Dokument ten jest przekazywany klientowi.

Oferta składa się z pięciu zakładek:

  1. Podstawowe
  2. Powiązania
  3. Informacje wstępne
  4. Informacje końcowe
  5. Załączniki

1. W zakładce Podstawowe użytkownik programu może określić dane standardowe, które występują na większości rodzajów dokumentów, czyli określić Klienta, wszelkie daty i terminy realizacji, oddział, magazyn i proponowany sposób dostawy.

 

W zakładce tej znajduje się też sekcja Asortyment, która pozwala na określenie Wariantów. Więcej o wariantowaniu można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

 

Ostatnią sekcją zakładki Podstawowe jest Podsumowanie. Pozwala ona na określenie Opiekuna, Kategorii i Tytułu oferty oraz dokumentów wystawianych na jej podstawie, oraz pozwala wybrać jakimi dokumentami będzie realizowana oferta, w zależności o wybranej opcji (dokumentem handlowym/magazynowym/zaliczką).

 

2. Zakładka Powiązania przedstawia wszystkie dokumenty powiązane z Ofertą. Mogą to być Działania, dokumenty handlowe/magazynowe, takie jak Faktura sprzedaży lub Wydanie zewnętrzne. Pozwala również podejrzeć Mapę powiązań.

 

3. W zakładce Informacje wstępne znajduje się pole tekstowe, w którym mogą znaleźć się szczegóły dotyczące przygotowywanej Oferty zapisanie w formacie zwykłym lub RTF. Pole to może znaleźć zastosowanie w sytuacji, w której oprócz opisu słownego przydatne będzie wstawienie grafiki – np. gdy oferta dotyczy zaplanowania ogrodu. Wówczas we wstępnych informacjach można umieścić plan ogrodu w obecnym stanie (a w informacjach końcowych wizualizację ogrodu po zmianach). Zawartość pola pojawi się na wydruku pod numerem oferty.

 

4. W zakładce Informacje końcowe znajduje się pole tekstowe, w którym mogą znaleźć się szczegóły dotyczące przygotowywanej Oferty zapisanie w formacie zwykłym lub RTF. Pole to może znaleźć zastosowanie w sytuacji, w której oprócz opisu słownego przydatne będzie wstawienie grafiki – np. gdy oferta dotyczy zaplanowania ogrodu. Wówczas we wstępnych informacjach można umieścić plan ogrodu w obecnym stanie, a w informacjach końcowych wizualizację ogrodu po zmianach. Zawartość pola pojawi się na wydruku pod wszystkimi danymi.

 

5. Zakładka pozwala na gromadzenie związanych z ofertą załączników. Więcej o dodawaniu załączników można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.


​Artykuł należy do Zbioru zagadnień​​​ związanych z Ofertami​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki