e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać działanie do oferty?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Działania umożliwiają planowanie i rejestrowanie w systemie różnych czynności. Wśród nich są m.in.: spotkania, zadania, telefony, listy itp. To od użytkownika zależy, co określi mianem spotkania i czym będzie różniło się od zadania, bowiem granica między tymi pojęciami jest płynna. Zadaniem Gestora nexo jest umożliwienie jak najbardziej precyzyjnego zapisu wszystkich informacji związanych z wybranymi działaniami.
Do każdej Oferty można podłączyć dowolną ilość Działań. Aby dodać Działanie do Oferty, należy przejść do modułu Oferty, zaznaczyć ofertę, do której zostanie utworzone działanie, rozwinąć górne menu Operacje, kliknąć Dodaj działanie i wybrać odpowiedni rodzaj działania.
Artykuł należy do Zbioru zagadnień związanych z Ofertami.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
