Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Fryzjersko-Kosmetyczna – Część V

Ostatnia modyfikacja: 11.07.2025

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Działania, Klienci, Oferty, Poczta elektroniczna, Scenariusze pracy

Zbiór tematów​​ związanych z różnymi scenar​iuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

 
 

​​​


Gestor nexo pozwala na gromadzenie danych o klientach. W ten sposób salon kosmetyczny buduje bazę klientów, która umożliwi podejmowanie kolejnych działań promocyjnych. Przykładowo celem jest poinformowanie stałych klientek o promocji, która rozpocznie się w nadchodzącym tygodniu. W tym wypadku należy zdefiniować zestaw klientów, którzy otrzymają informację o nadchodzącej promocji, utworzyć szablon wiadomości na podstawie autotekstów, a następnie rozpocząć wysyłkę poprzez e-mail lub SMS​.

Aby utworzyć nowy zestaw klientów, należy:

1. Przejść do modułu Kartoteki  Klienci na zakładkę Wszystkie zestawy klientów i wybrać opcję Dodaj  Zestaw dynamiczny.


2. Przykładową akcją promocyjną będzie farbowanie włosów dla wszystkich kobiet posiadających kartotekę klienta. W celu wyfiltrowania odpowiednich kartotek wystarczy wykorzystać filtr dostępny w Filtrach zaawansowanych  Dane CRM-owe  Płeć.


Posiadając gotowy zestaw klientów, można przystąpić do przygotowania szablonu wiadomości.

Dla wiadomości SMS:

1. Przejść do modułu Konfiguracja  Szablony wiadomości SMS, następnie Dodaj.


2. Korzystając z przykładowych autotekstów można tworzyć naprawdę skomplikowane treści, jednak w tym wypadku wykorzystano Klient  imię klienta. Wszystkie autoteksty są dostępne z menu po prawej stronie treści.


Dla wiadomości e-mail:

1. Przejść do modułu Konfiguracja  Szablony wiadomości, następnie Dodaj.


2. Korzystając z przykładowych autotekstów można tworzyć naprawdę skomplikowane treści, jednak w tym wypadku wykorzystano Klient  imię klienta. Wszystkie autoteksty są dostępne z menu po prawej stronie treści. Dodatkowo w odróżnieniu od SMS, w wiadomościach e-mail można zamieszczać grafiki.


Ostatnim krokiem jest wysyłka wiadomości. Dla wiadomości e-mail należy:

1. Wrócić do modułu Kartoteki  Klienci na zakładkę Wszystkie zestawy klientów, zaznaczyć zapisany wcześniej zestaw i z górnego menu wybrać opcję Utwórz z zestawu  Wiadomość zbiorczą e-mail.


2. Program wyświetli wszystkich klientów z zestawu, wraz z przypisanymi do nich mailami. Ponieważ wg scenariusza promocja dotyczy wszystkich klientów w zestawie, użyto opcji zaznacz wszystkie adresy.


3. W kolejnym kroku należy wprowadzić temat i treść e-mail. Aby wykorzystać utworzony wcześniej szablon, wystarczy wybrać opcję Dopisz z szablonu.


4. W ostatnim kroku użytkownik może zadecydować o tym, czy wiadomości mają zostać wysłane natychmiastowo (zaznaczona opcja Wygenerowane wiadomości umieść w skrzynce nadawczej), czy mają trafić do szkiców. Dodatkowo może zdecydować, na jaki adres e-mail ma być kierowana odpowiedź na wiadomość, podpisać wiadomości cyfrowo, dodać załącznik, czy zażądać potwierdzenia przeczytania wiadomości.


Dla wiadomości SMS:

1. Wrócić do modułu Kartoteki  Klienci na zakładkę Wszystkie zestawy klientów, zaznaczyć zapisany wcześniej zestaw i z górnego menu wybrać opcję Utwórz z zestawu ​ Wiadomość zbiorczą SMS.

​​

2. Podobnie jak w przypadku e-mail należy zaznaczyć odbiorców wiadomości, np. przy użyciu opcji zaznacz wszystkie telefony.


3. Przy użyciu przycisku Dopisz z szablonu wskazać wcześniej zapisany szablon i przejść Dalej.


4. W ostatnim kroku użytkownik może zadecydować o tym, czy wiadomości mają zostać wysłane natychmiastowo (zaznaczona opcja Wygenerowane wiadomości umieść w skrzynce nadawczej), czy mają trafić do wiadomości roboczych.


 
 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć