e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak przypisać klientowi scenariusz obsługi klienta?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci
Scenariusz obsługi klienta pozwala na określenie postępowania krok po kroku, jakie zadania program Gestor nexo ma wykonywać w zależności od statusu Zlecenia serwisowego. Pozwala to na częściową automatyzację całego procesu zlecenia.
W programie Gestor nexo można automatycznie przypisać Scenariusz obsługi klienta do jednego lub grupy klientów. Aby zrobić to dla jednego klienta, należy:
1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć klienta i kliknąć górne menu Popraw.
2. Przejść na zakładkę CRM, z listy rozwijalnej Scenariusz obsługi klienta wybrać odpowiedni scenariusz i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
