e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak włączyć przechowywanie załączników wiadomości w chmurze?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna
Program Gestor nexo posiada możliwość automatycznego wysyłania załączników z wiadomości e-mail do chmury DropBox lub Google Drive. W celu jego uruchomienia należy:
1. W wyszukiwarce wpisać Parametry klienta poczty, następnie kliknąć górne menu Popraw.

2. W sekcji Współdzielenie załączników parametr Proponuj współdzielenie załączników ustawić na Tak, zawsze lub Tak, a następnie określić wielkość załączników oraz serwis przechowywania, po czym zalogować się do odpowiedniego serwisu.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
