Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak wprowadzić wydatek?

Program: Subiekt 123

Kategoria: Dokumenty

​Program Subiekt 123 umożliwia wprowadzanie wydatków, czyli dokumentów zakupowych, które wykazywane są w JPK. W celu dodania wydatku należy:

1. Przejść do modułu Wydatki, następnie w prawy​m rogu wybrać „+".

 

2. Wybrać Sposób wyliczania dokumentuRodzaj transakcji oraz Oznaczenia JPK.

 

3. Uzupełnić Dane sprzedawcy, Daty, Nazwę wydatku, Numer oryginału oraz Rachunek bankowy kontrahenta.

 

4. Dodać odpowiednie stawki VAT i wprowadzić do nich Wartości netto/brutto (w zależności od wybranego sposobu wyliczania dokumentu) znajdujące się na dokumencie. Zaznaczenie znacznika w kolumnie R (Wprowadzona ręcznie) umożliwia poprawienie Wartości VAT oraz Wartości netto/brutto.

 

5. W sekcji Inne istnieje możliwość dodania Opisu dokumentu, oznaczenia jako zakup z Metodą kasową, Zakup środka trwałego oraz wybranie Formy, Terminu i Daty płatności. Po uzupełnieniu wszystkich danych Zapisać dokument.

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki