Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Organizator szkoleń i konferencji – Część IV

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

 
 
 



Scenariusz

Od pozyskania klienta, poprzez wygenerowanie oferty szkoleń i wysłanie jej klientowi, po zaplanowanie szkolenia w siedzibie klienta i zrealizowanie oferty dokumentem faktura pro forma.

Część IV

Klient odpisuje na ofertę, wybierając wariant nr 2 - szkolenie w siedzibie klienta.

  • Proponuje termin szkolenia – za miesiąc.

Pracownik sprawdza dostępność Trenera (osoby prowadzącej szkolenie) za pomocą kalendarza, okazuje się, że na dany tydzień akurat nie ma jeszcze umówionego żadnego szkolenia.

  • Wprowadza zatem działanie dla Trenera.
    • Klient.
    • Data za miesiąc.
    • Czas 5 dni.
    • Lokalizacja – wg klienta.
    • Ustawia wykonawcę – trener.
    • Rezerwuje dla niego pojazd firmowy – trzeba dojechać do klienta.
    • Wprowadza krótki opis – Szkolenie z podstaw rachunkowości dla 5 osób.
    • Ustawia także przypomnienie na dzień przed zaplanowanym szkoleniem.
  • Działanie zostaje zapisane w programie.
  • Z poziomu tego działania pracownik wysyła krótką wiadomość do wykonawcy (trenera) - Masz umówione szkolenie w … na przyszły miesiąc dla 5 osób. Zarezerwowałem Ci samochód. Więcej szczegółów w działaniu … (W „...” wpisujemy autoteksty).

Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Kalendarz, z filtrów wybrać Opiekuna i sprawdzić, czy w danym dniu ma już jakieś zaplanowane działanie. Jeśli nie ma, należy wprowadzić nowe Działanie typu Zadanie, klikając prawym przyciskiem myszy na danym dniu.

 

2. W sekcji Klienci, z listy rozwijalnej kolumny Nazwa wybrać Lista.

 

3. W Polu Lokalizacja rozwinąć menu trzech kresek i wybrać Wstaw podstawowy adres klienta.

 

4. W polu Czas trwania, poprzez opcję Dodaj i wstaw stworzyć 5-dniowy czas trwania działania i ustawić Wykonawcę.

 

5. W polu Przypomnienie wybrać 1 dzień przed.

 

6. Wybrać Klienta i zatwierdzić wybór przyciskiem Zapisz.

 

7. Uzupełnić pole Krótki opis.

 

8. Na zakładce Planowanie, w sekcji Zarezerwowane zasoby rozwinąć menu kolumny Zasób i wybrać Lista.

 

9. Wybrać Zasób i zatwierdzić przyciskiem Wybierz.

 

10. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzone Działanie, rozwinąć górne menu Powiadomienia i wybrać Wyślij wiadomość e-mail do aktualnego wykonawcy.

 

11. Uzupełnić Treść korzystając z autotekstów (wybór autotekstów od razu wstawi ich wartość, na poniższym zrzucie prezentowane są te, które należy wybrać) i przesłać do pracownika przyciskiem Wyślij.


 
 
 
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki