Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Organizator szkoleń i konferencji – Część IV

Ostatnia modyfikacja: 02.11.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

 
 
 



Scenariusz

Od pozyskania klienta, poprzez wygenerowanie oferty szkoleń i wysłanie jej klientowi, po zaplanowanie szkolenia w siedzibie klienta i zrealizowanie oferty dokumentem faktura pro forma.

Część IV

Klient odpisuje na ofertę, wybierając wariant nr 2 - szkolenie w siedzibie klienta.

  • Proponuje termin szkolenia – za miesiąc.

Pracownik sprawdza dostępność Trenera (osoby prowadzącej szkolenie) za pomocą kalendarza, okazuje się, że na dany tydzień akurat nie ma jeszcze umówionego żadnego szkolenia.

  • Wprowadza zatem działanie dla Trenera.
    • Klient.
    • Data za miesiąc.
    • Czas 5 dni.
    • Lokalizacja – wg klienta.
    • Ustawia wykonawcę – trener.
    • Rezerwuje dla niego pojazd firmowy – trzeba dojechać do klienta.
    • Wprowadza krótki opis – Szkolenie z podstaw rachunkowości dla 5 osób.
    • Ustawia także przypomnienie na dzień przed zaplanowanym szkoleniem.
  • Działanie zostaje zapisane w programie.
  • Z poziomu tego działania pracownik wysyła krótką wiadomość do wykonawcy (trenera) - Masz umówione szkolenie w … na przyszły miesiąc dla 5 osób. Zarezerwowałem Ci samochód. Więcej szczegółów w działaniu … (W „...” wpisujemy autoteksty).

Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Kalendarz, z filtrów wybrać Opiekuna i sprawdzić, czy w danym dniu ma już jakieś zaplanowane działanie. Jeśli nie ma, należy wprowadzić nowe Działanie typu Zadanie, klikając prawym przyciskiem myszy na danym dniu.

 

2. W sekcji Klienci, z listy rozwijalnej kolumny Nazwa wybrać Lista.

 

3. W Polu Lokalizacja rozwinąć menu trzech kresek i wybrać Wstaw podstawowy adres klienta.

 

4. W polu Czas trwania, poprzez opcję Dodaj i wstaw stworzyć 5-dniowy czas trwania działania i ustawić Wykonawcę.

 

5. W polu Przypomnienie wybrać 1 dzień przed.

 

6. Wybrać Klienta i zatwierdzić wybór przyciskiem Zapisz.

 

7. Uzupełnić pole Krótki opis.

 

8. Na zakładce Planowanie, w sekcji Zarezerwowane zasoby rozwinąć menu kolumny Zasób i wybrać Lista.

 

9. Wybrać Zasób i zatwierdzić przyciskiem Wybierz.

 

10. Przejść do modułu Działania, zaznaczyć wcześniej utworzone Działanie, rozwinąć górne menu Powiadomienia i wybrać Wyślij wiadomość e-mail do aktualnego wykonawcy.

 

11. Uzupełnić Treść korzystając z autotekstów (wybór autotekstów od razu wstawi ich wartość, na poniższym zrzucie prezentowane są te, które należy wybrać) i przesłać do pracownika przyciskiem Wyślij.


 
 
 
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć