Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT mobile – Jak dodać nowego klienta na podstawie danych z GUS?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: InsERT mobile, Klienci

​InsERT mobile​ umożliwia synchronizację działań i klientów z programami serii InsERT nexo. Zarówno działania, jak i klientów można również dodawać z poziomu aplikacji InsERT mobile. Dzięki opcji pobrania danych z GUS, wszystkie, dostępne informacje zostaną uzupełnione automatycznie. Aby dodać klienta, korzystając z danych z GUS, należy:

1. Otworzyć i zalogować się do aplikacji InsERT mobile, rozwinąć menu w lewym, górnym rogu i kliknąć Klienci.

 

2. Kliknąć przycisk +, w prawym, dolny rogu i wybrać Pobierz z GUS.

 

3. Uzupełnić pole Wpisz numer NIP i zatwierdzić przyciskiem Pobierz.

 

Dzięki temu aplikacji InsERT mobile pobierze dostępne informacje dotyczące firmy i uzupełni odpowiednio formularz klienta. W celu zapisania nowo tworzonej działalności wystarczy kliknąć górne menu Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki