e-Pomoc techniczna
mikroGratyfikant GT – Jak dodać umowę o pracę?
Program: InsERT GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Umowy o pracę
Aby wprowadzić do programu mikroGratyfikant GT umowę o pracę, należy:
1. Wprowadzić do programu kartotekę pracownika. Temat e-Pomocy opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.

2. Z listy modułów wybrać Kadry – Umowy o pracę i wybrać opcję Dodaj.

3. W oknie Umowa o pracę wybrać z listy Pracownika, następnie wprowadzić numer umowy, wybrać jej rodzaj, określić daty jej obowiązywania oraz wprowadzić Wymiar czasu pracy.

4. Na zakładce Składniki dodać Składniki płacowe, które mają być wyliczane w wypłatach dla tego pracownika.

5. Na zakładce Inne wprowadzić informacje do ZUS i US oraz zdecydować czy wypłata ma być wpłacana na rachunek bankowy. Umowę zapisać przyciskiem OK.

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
