e-Pomoc techniczna
mikroGratyfikant GT – Jak dodać kartotekę pracownika?
Program: InsERT GT, mikroGratyfikant GT
Kategoria: Pracownicy
Aby wprowadzić do programu mikroGratyfikant GT kartotekę osobową pracownika, należy:
1. Z listy modułów wybrać Płace – Ewidencja osobowa i wybrać opcję Dodaj.

2. W oknie, które się wyświetli, należy wprowadzić Podstawowe informacje osobowe i adresowe pracownika.

3. Na zakładce Kontakt można uzupełnić telefony pracownika, adres e-mail oraz adres korespondencyjny (jeżeli jest inny niż stały).

4. Na zakładce Dane rozliczeniowe uzupełnić dane podatkowe tj. NIP, PESEL, Urząd Skarbowy, Identyfikator podatkowy, Dokument tożsamości, Rachunek Bankowy.

5. Na zakładce Dane ubezpieczeniowe wybrać z listy Prawo do emerytury lub renty oraz Stopień niepełnosprawności.

6. Na zakładce Inne można wstawić plik ze zdjęciem pracownika. Kartotekę zapisać przyciskiem OK.

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
