e-Pomoc techniczna
Rachmistrz GT – Jak dodać zapis do Ewidencji odliczeń i doliczeń?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT
Kategoria: Ewidencje VAT
Odliczenie i doliczenie do ewidencji przychodów można dodawać zarówno z poziomu Ewidencji przychodów jak i ewidencji odliczeń i doliczeń. Niezależnie od wybranej metody, skutkiem końcowym będzie utworzenie wpisu w Ewidencji odliczeń i doliczeń, w ewidencji przychodów pozycja ta nie będzie widoczna. Aby utworzyć odliczenie/doliczenie z modułu ewidencji odliczeń i doliczeń należy:
1. Z listy modułów wybrać Ewidencje księgowe – Ewidencja odliczeń i doliczeń, a następnie Dodaj – Dodaj odliczenie lub Dodaj doliczenie.

2. W oknie Odliczenie uzupełnić:
-
Datę zapisu,
-
Kwotę do odliczenia,
-
Wspólnika,
-
Rodzaj odliczenia,
-
Sposób odliczania,
- Okres od; do,
-
Opis (niewymagane).

Jeżeli wybrano Doliczenie:
-
Datę zapisu,
-
Kwotę doliczoną,
-
Wspólnika,
-
Opis (niewymagane).
3. Wprowadzony zapis zatwierdzić przyciskiem OK.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
